*دلنوشته های من.*

خرید بک لینک
امید یعنی

آرزو کنیم چیزی اتفاق بیفتد

ایمان یعنی

یقین داریم چیزی اتفاق خواهد افتاد

شجاعت

یعنی اینکه باعث شویم چیزی اتفاق بیفت

*دلنوشته های من.* ...

ما را در سایت *دلنوشته های من.* دنبال می‌کنید

برچسب: امیدیعنی چه, نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت: 19:03

بجای اینکه آرزو کنید کاش شخص دیگری بودید

به آن چیزی که هستید افتخارکنید.

هرگز نمیدانید چه کسی به شما مینگریسته

درحالی که آرزویش این بوده که کاش جای شما باشد

*دلنوشته های من.* ...

ما را در سایت *دلنوشته های من.* دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت: 19:03

- میدونِـه؟
+چـی رو!؟
- کـ حـآلـت خـوبـ نـی !
+نــهَ
-میـدونـِه دِلت شِکستِه؟
+نــَ
-میـدونِه شبآ تـآ صــُب گریــه میکُنـی؟!
+نــَ
- ـاصَنُ مهمی وـاسَش؟
+ فِکـ نَکنَمـ . . .

*دلنوشته های من.* ...

ما را در سایت *دلنوشته های من.* دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت: 19:16

اگه خبر رسید “”من””مردمگریه زاری⛔ممنوعتیپ مشکی زدن؛⛔ممنوع.جیغ وداد؛⛔ممنوعای کاش گفتنا؛⛔ممنوعمرورخاطرات بامن بودن؛⛔ممنوعدعواوقهرباخداواسه بردن من⛔ممنوعآرزوی پیش من اومدن؛⛔ممنوععزاگرفتن تاچهلم وسال؛⛔ممنوعدم اونی که گفت”راحت شدرفت”گرمهیس چیزی نگو فقط بگو کاش زودتر میرفتبگو خیلی دلش شکست تواین دنیاااا.بگوخیلی اشکشودراوردن تواین دنیااا.بگوخیلی بدکردن بهش تواین دنیااا. *دلنوشته های من.* ...

ما را در سایت *دلنوشته های من.* دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت: 19:16

-یه ارزو کن :)
+یه خونه توی یه برج چهل طبقه ای داشته باشم اون واحد چهلمی هم مال من باشه:)
-عه چههه خوب ^_^
+عاره میگن پریدن از اون ارتفاع خعلی جذابه و مرگ حتمی توشه *_*

*دلنوشته های من.* ...

ما را در سایت *دلنوشته های من.* دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت: 19:16

بعد یه مدتی زندگی برات بی معنی میشه بعد یه مدتی گوشیتم یادت میرهبعد از یه مدتی جای خالیش تو زندگیت دیوونت میکنهبعد از یه مدتی انقد افسرده میشی که حال و حوصله ی خودتم نداریبعد از یه مدتی با یاد و خاطراتش فقط زنده ایبعد از یه مدتی شبا تا صبح اصلا حواست نیس که بیداری و چشمات خیسهبعد از یه مدتی یادت میره که هنزفری الان خیلی وقته تو گوشتهبعد از یه مدتی دیگه اون دیوونه بازیا و شیطنتای همیشگیتو نداریبعد از یه مدتی زندگی برات بی هدفهبعد از یه مدتی دیگه نمیخندی..چیزی نمیگی..تو خودتیبعد از یه مدتی دیگه اون آدم سابق نیستی *دلنوشته های من.* ...

ما را در سایت *دلنوشته های من.* دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت: 1:33

یه روز تو پارک نشسته بودم داشتم تو گوشی لاینمو چک میکردم یه پسر ۵ ، ۶ ساله امد گفت داداش یه ادامس میخری ؟ گفتم : همرام پول کمه ولی میخوای بشین کنارم الان دوستم میاد میخرم گفت : باشه نشست بعد مدتی گفت: داداش داری چیکار میکنی گفتم تو فضای مجازی میگردم گفت اون دیگه چیه؟ خواستم جوابی بدم که قابل درک یه بچه ی ۵ ۶ ساله شه گفتم فضای مجازی جایه که نمیتونی چیزی لمس کنی ولی تمام رویاهاتو اونجا میسازی گفت داداش فضای مجازیو دوس دارم منم زیاد میرم گفتم مگه اینترنت داری گفت نه داداش بابام زندانه نمیتونم لمسش کنم ولی دوسش دارم مامانم صبح ساعت ۶ میره سره کار شب ساعت ۱۰ م *دلنوشته های من.* ...

ما را در سایت *دلنوشته های من.* دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: پنجشنبه 15 مهر 1395 ساعت: 16:00

گـפּـشی رפּ بر میـבاری פּ
چنـב פּــᓆـت یـہ بار زنگ میزنی
چنـב פּــᓆـت یـہ بار ، بـہ آرزפּـܢܢ
بـہ رפּـیاهاܢܢ رنگ میزنی
بعـבش شلـפּـغ میشـہ ωـرت
یهـפּ میگی بایـב بری
פֿــפּـب میـבـפּـنܢܢ تـפּ زنـבگیܢܢ
פֿـیلی باشی مـωـاـᓅـری

*دلنوشته های من.* ...

ما را در سایت *دلنوشته های من.* دنبال می‌کنید

برچسب: فازسنگین,فاز سنگین فیسبوک,فاز سنگین تیکه دار,فازسنگین دخترونه,فاز سنگین غمگین,فازسنگین غم,فازسنگین اینستاگرام,فاز سنگین تنهایی,فاز سنگین جدید,جمله فاز سنگین, نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت: 12:02

صفحه بندی